maandag 19 oktober 2009

Welkom

Welkom op onze 'blog'. We zullen hier zoveel mogelijk alle stappen en vorderingen in het bouwproces van ons passiefhuis in Lokeren proberen beschrijven en vooral illustreren met de nodige foto's.
Op 7 augustus 2009 hebben we de compromis voor onze bouwgrond ondertekend, een stuk bouwgrond (met achterliggende landbouwgrond) van in totaal zo'n 780 m2.

Het zou een passiefhuis moeten worden. Wat een passiefhuis precies is en hoe we dat dan zouden gaan verwezenlijken, lees je hier later wel...

1 opmerking:

  1. Ik weet dat ik hier niet veel zinnigs zal kunnen posten, maar wil toch even een berichtje achterlaten aangezien ik het superleuk vind jullie bouwplannen zo vanop afstand te kunnen volgen.. En ook al kan ik niet veel helpen of toevoegen, ik kan alvast veel bijleren! Succes en groetjes! Go

    BeantwoordenVerwijderen